Arbetsintervju

Vaknade redan vid sex i morske, det vara bara och kliva upp, vilket var väldigt segt. Jag hade lite beslut ångets över vilka kläder jag skulle välja till arbetsintervjuen. Till slut blev det det gammla vanliga jeans och tröja, gud så tråkigt. Arbetsintervjun idag gick väldigt bra, de lätt väldigt positiva när jag gick där ifrån. Jag hoppas att jag får jobbet! Jag var helt slut i huvudet när jag kom hem därifrån det första jag gjorde var att stupa ner i sängen. Sov bort hela dan vakande kl fyra och hade väldigt dåligt samvete över att jag hade sovit i fyra timmar. Men jag tror jag behövde den sömnen. Hann med och plugga lite till tentan vi har nästa torsdag inna jag åkte in till stan för att träffa Karolina, Dawda från Gambia och Luul. Det var väldigt trevlig och få träffa honom, imorgon åker de två upp till Karolinas föräldrar i Norrland. Dawda ska få se snö för första gången och få testa på att åka skidor. Det skulle jag gärna vilja se. Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback