helg

Har ännu en helg gått, har varit en bra helg. I fredag gick jag och Jannike först ner till ett ställe och tog ett glas vin. Efter det begav vi oss hem till Sofia på förfest, festandet fortsätte som vanligt på Oleo.Vakande i lördags och var fruktansvärt trött men tack och lov inte bakis. Det var bara och kliva upp och gå till jobbet. Dan gick oväntat väldigt fort vilket var väldigt skönt för det enda jag hade i min tankar var att få komma hem till min säng. Idag vakande jag ovanligt tidigt för att vara jag redan vid nio. Gick upp och gjorde mig i ordning gick ner till Växjösjön för att möta upp Jannike där har vi suttit på bryggan hela dan i solen och läst boken det goda samtalet. Vi har bok seminarium i morgon bitti om den boken. Ska ta och läsa genom mina anteckningar innan jag går och lägger mig. Imorgon åker jag hem till Stockholm ska bli riktigt skönt. Ska försöka hinna med och träffa alla. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback