kontroll

Jag är trött på att gå runt och tänka, trött på att inte veta, trött på allt. Det är inte det här jag vill ha. Jag vill ha något mer. Mina tankar jag har om dig skrämmer mig. Vad skulle hända om jag delade med mig om mina tankar till dig? Jag är rädd för dina svar du kommer ge mig. Jag vill både ha ett ja och ett nej. Ett nej skulle va enklast, jag skulle gå och glömma, så som jag alltid ha gjort. Jag kan gå och glömma om jag får ett ja också, men då på grund av rädsla och på min brist av kontroll jag kommer få då. Det är dags och släppa kontrollen och över lämna den till dig.   

Kommentarer
Postat av: jannike

jag hoppas det löser sig, maddis! du förtjänar det bästa!

Postat av: Maddis

tack vännen, vi lär ju få veta om det löser sig!

2007-04-26 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback