Lång dag

Kom igår kväll hem till mamma och papppa hann knappt med och säga hej till de innan jag gick över till Mia. Det blev en lång promenda i dugg regnet med en massa skavller om allt och ingenting.
Idag har jag varit på praktik informatin som var väldigt givande. Jag hoppas verkligen att jag får göra min praktik på några av behandlingshemmen Karl presenterade för mig. De ena var både utredningshem och behandlingshem, det är de hemmet jag hoppas mest på att få vara.
Efter mötet åkte jag förbi jobbet och lunchade med min kära gammla jobba kompisar. Jag kommer få jobba torsdag och fredag vilket ska bli riktigt roligt.
Jag träffade min älskade farmor idag på eftermiddagen, det är så härligt och få vara hemma hos henne och fika, spela kort och prata om hur livet är. Jag saknar henne verkligen jätte mycket när jag är nere i Växjö. Hon är 90 år och i den åldern kan allt ändras under en dag. Dags att sova nu ska upp tidigt imorgon ska på arbetsintervju på Österåker anstalten. Håll tummarna för mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback