lyckad utgång

Det blev en lyckad utgång igår, kvällen började dock med påsk middag och födelsedags firande med släkten innan jag åkte hem till Lotta i Nacka. Hemma hos Lotta blev det en hel del vin drickande, skaka rumpa och tjej snack. Vi hade en hel del och prata om. Senare under kvällen gick vi vidare hem till Karin, där befanns sig mitt ex och hans nya tjej. Jag trodde jag skulle tycka det var jobbigt och träffa dom tillsammans som tur va var det inte ett dug jobbigt. David föll några roliga kommentarer när han såg mig. Först sa han "ååååå skit det var länge sen" när jag klev in innan för dörren. Den andra kommentaren sa han när jag presenterade mig för hans ny tjej ?"det är den där" jag skulle gärna vilja veta vad han har sagt om mig till sin tjej. Jag och Lotta skrattade väldigt gott åt de två kommentarerna.  Det blev en snabb visit hemma hos Karin innan det var dags och åka in till söder för att möta upp Mia och tre schweizare som Lotta hade lyckats ragga upp på hennes jobb på dan. Mikaela och Josephine möte upp oss också. Vi gick till ett ställe som heter Snaps där det blev ännu mer dricka, dans och flört med en av schweizarna. Han var så otroligt snygg och trevlig synd bara att han inte bor i Sverige. Vi byte nr, som om jag skulle ha råd och ringa till Schweiz, där rök hela mitt studielån.  Idag vakande jag med nästan 38 graders feber, det blir lätt så när man går ut när man är förkyld. Har suttit och pluggat hela eftermiddagen och nu på kvällen har vi grillat med min bästis föräldrar. Det är en av sakerna jag saknar med när jag bor i Växjö att jag missar alla mysiga grillningar med dom. Imorgon bär det iväg till Växjö igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback