ny vecka

Måndag kväll, ännu en helg har gått och en ny vecka har börjat. Helgen var väldigt lugn, jobbade och var hemma hos Rickard i lördags med Jannike och Johan. Det var några andra där också som jag inte kommer ihåg vad de heter. Idag har jag tränat styrka på morgonen, pluggat på dan och på kvällen blev det step up pass. Känner mig väldigt duktig och nöjd. På torsdag kommer Mikaela på besök hon gör en liten mellan landning innan hon ska vidare till Ronneby. Jag kan ha riktigt tur att hon stannar ända tills på lördag morgon. Jag hoppas på det för det var länge sen vi sågs. Vi sågs dock i påsk men inte alls tillräckligt. Jag hoppas på att vädret blir bättre då vi kan sitta på en uteservering och mysa i solen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback