på väg

Äntligen har jag packat klart! Jag har en vis förmåga att ta med mig alldeles för mycket kläder. Det ser ut som om jag ska va bort i en evighet. Man kan aldrig veta vad man vill ha på sig och då är det mycket bättre att ta med sig de där extra byxorna och tröjorna. Det är bara jag som får bära väskan som väger bly. Jag hoppas pappa eller Magnus vill hämta mig vid Barkarby eller ännu bättre inne i stan! Hum undra vad jag ska göra nu för att fördriva lite tid? Tåget går inte ännu fören om två timmar.


Kommentarer
Postat av: sofia

Snygga bilder :) Hur har du gjort för att få din presentationsbild så stor ? Vill med ha min bild så stor ? Kramis

Postat av: jannike

Åh, ha det så roooligt nu vännen!

2007-04-02 @ 20:36:00
URL: http://jannikeuntitled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback