Dotter och mamma dag!

Min dag började inge bra men den har bara blivit bättre å bättre! Hade grymt tråkigt på förmiddag tog en sväng förbi mammas jobb och hälsade på alla gamlingar, Lotta och mamma. Satt och väntade tills mamma slutade jobbet. Vi tog en sväng upp till Vällingby centrum för att kolla lite i affäer. Jag sa innan till mig själv att jag inte skulle shoppa någonting för att igår var jag inne i stan och handlade kläder för över 3000 kr. Som vanligt har jag lite svårt och motstå när jag blir kär i ett par skor. Dom stod där på hyllan och skrek efter mig att jag bara måste ha dom. Jag var väldigt duktig först jag gick därifrån efter jag hade provat men tyvärr varade inte duktigheten så länge. Jag var tvungen och gå tillbaka och köpa dom. Det bästa utav allt var att jag fick personalrabbat eftersom jag jobbar på Din sko och det här var Nilson det ägas av samma person. Idag tjänade jag in 300 kr dom skulle ha kostat 1500 kr jag behövde bara betala 1200 kr. Jag gjorde en väldigt bra affär:) Det tyckte dock inte min pappa! Det struntar jag i för nu har jag ett par skit snygga skinnstövlar till hösten! :)

Jag och mamma har forsatt och haft en dotter och mammas dag hela dagen och kvällen. Efter Vällingby åkte vi hem och lagade mat, kycklingsallad med homos. Efter det blev det bio, vi såg Underbar och älslad av alla. Det är ett måste att se,den var helt underbar! Förövrigt är mannen som jag tänker gifta mig med med i filmen. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha min pappa är exakt likadan ! brukar låta nått i stil med "har du inte ett par sådana skor?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback