Fika

Min dag idag har bestått av fika. Dagen började med hej då kaffe hemma hos Mikaela. Hon åker tillbaka till Göteborg imorgon och jag till Växjö på Måndag. Vidare hem till farmor där det blev kaffe och bullar och en massa kortspel. Åkte hem en snabbis för att äta middag, sen var det dags igen för ännu en fika hemma hos Natta. Det har varit en väldigt trevlig fika dag, jag tror att jag vill ha flera fika dagar framöver! Just det, jag glömde mellan fikan hos farmor och middag åkte jag till Jakobsbergs centrum, jag skulle bara gå till jobbet och prata lite med chefen men jag gick in till HM och blev kär i en blå jacka. Inom 5 minuter stod jag i kassan och skulle betala den. Nu har jag köp stopp av resten av månaden.  Tjoho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback