Hemkommen ifrån Kreta

I lördags kväll kom jag och Mikaela hem ifrån Kreta. Vi har haft en kanon bra vecka med sol, bad, god mat och fest i lagom mängd. Resan startade inte så bra, planet var försenat i en timme och väl framme på Kreta fick vi vänta på min resväska i över två timmar (Mikaela kom inte). Det var verkligen inte hennes dag för någon idiot hade tagit fel väska den sista väskan som åkte runt på bandet var en Peters som såg lika dan ut som Mikaelas. Vi kontaktade Apollo personalen och efter en halv timmer efter vi hade kommit till vårat hotel kom dom med hennes väska. Man kan ju tycka att folk ska läsa på etiketten innan man går iväg med väskan! Peter var inte så smart?

Eftersom vi fick tag på en väldigt billig resa var vi inte dom ända ungdomarna på hotellet. Vi har varit ett helt gäng som har hållit ihop i veckan. Det har blivit mycket skratt och väldigt många skämt. Till kattflicka 19 år, ?jag vet inte hur jag ska överleva utan Vagge och alla höns?. Vagge är hotel ägaren som tyckte att vi skulle vara tysta kl åtta på kvällarna, det tyckte inte vi. Hönsen var våra granar som Vagges fru dödade och plockade fjädrar framför oss. Tuppen var allas väckarklocka om morgonen! Kärleksparen var veckans hatobjekt till dom gjorde vi vattenbomben när vi tyckte dom höll på allt för mycket med varandra i poolen. Som sagt vi har haft en kanon bra vecka.   

Kommentarer
Postat av: Kattflicka 19

Varje natt drömmer jag om Vagge och saknar hans sexiga kropp..

2007-08-28 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback