Höst

Det får inte vara sant att värmen inte kommer komma tillbaka. Jag vill inte att hösten ska komma, jag vill ha sol och värme. Visst är hösten mysig på sitt sätt. Stora mysiga halsdukar, fram med alla varma kläder, varm choklad framför öppnaspisen, skogs promenader, mysa i soffan med någon. Jag försöker nu övertala mig själv att hösten är en bra årstid, jag har kommit fram till att nu börjar 6 månader ständigt gå runt å frysa och det spelar ingen roll hur mycket kläder man tar på sig JAG fryser ändå! Vill ni veta något ännu roligare? Det kommer bli värre för snart kommer vinten. Hur rolig är den i allt blask? Ge mig tillbaka min sommar!!!! 

    

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill med ha sommar ! tycker hösten kommer alldeles för tidigt ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback