ja nej och kanske

Jag och Mikaela bestämde oss igår att vi var trötta på och bara se varandra och alla människor från våra  jobb. Ut och dricka vin och se på folk, vi lovade varandra att det skulle bli en tidig kväll. Som vanligt när vi säger såna saker slutar det ofta med en hel kväll vilket det även gjorde igår. Kvällen började på Mest, vidare till Snaps där jag sprang på Alberto från jobbet, vi hängde med han och hans söta kompis:), drack och lekte leken ja nej och kanske. Jag sög verkligen på den leken, jag skyller på alkohol mängden i blodet:)  Paria från jobbet kom också förbi. Vid tre stängde dom, då gick vi vidare till Patricia och dansade till schlager tills dom stängde vid fem. Klockan sex somnade jag sött i min säng. Det blev en lyckad kväll!!!

Idag har jag och Mikaela haft bakdag, vi kom fram till att vi aldrig kommer bli några bullmammor. Sen fick vi höra att vi inte såg ut som några bullmammor. Då undrar jag, hur ser en bullmamma ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback