Växjö

I torsdags bar det iväg till den mysiga lilla staden Växjö, hem till Ingejerd. Vem skulle tro för ett år sen att jag skulle sakna Växjö och tycka det var skönt å vara där. Det är lite lugnare tempo där.

I torsdags kväll blev det en fika med Andreas vilket var väldigt trevligt! :)

Vaknade tidigt i Fredags för att börja göra sig ordning till bröllopet som började kl 14.00. Vackrare brud har jag nog aldrig sett. Jag vill också gifta mig nu!!! Bröllops festen hölls i slottsruinerna vid Evedal.

Lördagen blev en seg dag, gick runt Växjö sjön. Middag på kvällen med Ingejerd innan jag gick hem till Sofia. Var där ett tag tills det blev dags och möta upp Fia och Mange som var på fest hos Jimmy. Vi skulle ha gått ut men vi hade det väldigt trevligt hemma hos Jimmy. Det blev att vi gick till ett utav dom alla öl tälten istället som fanns nu under festivalhelgen.





Söndag, bilåkning hem till Stockholm med brudparet som skulle sova hos mig. Idag åkte dom på sin bröllopsresa. Jag som frågade Mimmi om hon inte skulle vilja åka med mig istället än med sin man. Hon var inte så sugen på det!:)

Kommentarer
Postat av: Jannike

shit vad brun Fia är dååå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback