Kort hår igen

Igår vaknade jag och fick för mig att klippa mig lite, jag sa till frisören att jag höll på att spara ut till långt hår igen och att hon bara skulle ta lite. Hon lyssnade inte på vad jag sa - så kort hår jag har nu har jag inte haft sen föra julen. Nu får jag börja om från början det kommer ju ta hur lång tid som helst:( JÄVLA SKIT!!!

Igår kväll hade vi myskväll hemma hos Natta, vin, choklad och Bazz spel - hur kul som helst :) Igår inhandlade jag också dom sista julklapparna - om jag har glömt någon nu så tyvärr så får du ingen julklapp av mig i år! Du får dubbelt så många nästa år:) Jag är också ledig från praktiken i en vecka, Mikaela sa till mig att jag skulle se till att sova ordentligt så kanske magonten som jag har haft ett tag försvinner.

Kommentarer
Postat av: Jannike

godjul gumman! saknar dig! åh, kort hår? ska bli spännande att se! :)

Postat av: Marija

Heejsan! Du är jätttefin i din nya frisyr, bara så du vet ;)! Tack för skjutsen igår, jättesnällt verkligen!
Ha en mysig och god juul! Puss marija

2007-12-23 @ 23:43:29
URL: http://marisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback