Låt mig få flyga iväg


                               

Jag vill bara packa väskan och åka iväg, långt långt bort bara jag kommer iväg och får byta miljö ett tag. Jag är en rastlös person som har svårt och vara stila på ett ställe för länge. Nu har det gått nästan två år sen jag var iväg till Filippinerna. Alla resor jag har gjort efter gymnasium har haft en stor påverkan för den person jag är idag. Mina kunskaper jag  har fått med mig har jag nytta av idag. Därför vill jag aldrig sluta resa och se mig om i världen för det ger mig så mycket. Nu har jag ett stort behov att bara få komma iväg och se något annat, se lite ljus och få lite värme. Jag tror jag längtar mer nu för jag vet att min nästa lång resa är väldigt långt bort.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback