Trevlig kväll

Igår träffade jag Fia och Magnus som jag inte har gjort sen jag åkte ifrån Växjö i September. Vi passade på att gå ut och käka middag på Oxid som har förövrigt världens bästa Tapas. Det var som sagt väldigt länge sedan jag och Fia träffades, äntligen fick vi ta igen det igår. Du är en underbar Vän Fia, i ditt sällskap blir man alltid glad. Nu längtar jag ännu mer tillbaka till Växjö och till min lägenhet som väntar på mig där nere. Det är 47 dagar kvar tills jag flyttar ner igen. Jag har köpt tre tavlor hittills till lägenheten imorgon ska jag och pappa kolla på en bäddsoffa som jag har hittat på blocket.

Undra vad jag ska göra ikväll, jag har ännu en ensam helg utan föräldrarna som är hemma. Dom åkte till Gävle imorse för att julhandla och ha det lite mysigt på hotell. Ett sådant liv som mamma och pappa lever nu vill jag också göra den dagen jag är 50 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback