Farmor

Idag har det varit en väldigt trevlig dag förutom att jag börjar bli sjuk! Fick ett trevligt besök imorse av en kompis som jag inte hade träffat sen i julas. Han kom hem från Thailand föra veckan och var äckligt brun vilket inte va så roligt eftersom då insåg jag hur vit man är nu. Lite vår sol skulle inte sitta fel. Hela eftermiddagen spenderade jag med min underbara farmor finns nog ingen bättre farmor i hele världen. Jag lyckades vinna över henne i Mulle en gång av fyra. Jag vet inte hur hon gör för hon vinner alltid. Jag borde ha tur i kärlek nu när jag är så kass på kortspel. Kvällen har jag spenderat med min familj vi fikade och spelade Risk. Det varade dock inte länge för jag vann efter 20 minuter och då ville ingen spela längre! Konstigt…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback