bevis?

Äntligen har jag en ledig helg, ikväll ska jag och Mikaela ha myskväll, så skönt... Imorgon kväll ska vi ut känner att jag är riktigt laddad inför det. Det är ungefär en månad sen jag var ute sist och den gången var bara förfesten rolig. Oftast är det förfesten som är roligast, hur många gånger har man inte vaknat upp dan efter och undrat varför man inte stannade kvar på förfesten? Nej nej ut ska man även om klockan är över ett innan man börjar åka in till stan. Om man hade stannat hemma så hade man också sluppit jobbig ångest över kvällen som varit. Fast å andra sidan vad gör det om man vaknar med lite ångest, den går ju över efter ett tag:) Oftast har man haft roligt ute när man vaknar med ångest. Ångest är ett bevis på att man har haft en lyckad å rolig kväll med sina vänner.
Vad är det för skit jag sitter å skriver?..... Ta det här med en nypa salt ;) Puss på er   


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha tycker det var ganska bra skrivet ändå :P Klart , förfesterna är oftast roligast :) Allt bra med dig annars ? Kraaam

Postat av: Anonym

Hej Madde! Trevlig läsning! Jag har lämnat nycklen hos grannen och de är hemma på torsdag vid ca 18.00 -tiden. Du kan ringa till dom på nr. 0470-288 30
mobil: 070-623 1961
Välkommen! Kattis

2007-08-05 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback