Humöret på top

 fest humöret är på top!

 favo chipsen :)

 

Vilken härlig dag/kväll det blev igår. Solen sken igår när jag vakande, tog en morgon promenad innan frukosten sen blev det slappdag i solen med en bra bok. Mikalea kom hem till mig framåt kväll då var det bara å korka upp vinet. Några timmar senare blev det taxi in till stan för att möta upp Daniel och Martin på Oxid. Blev en drink där innan vi gick vidare till Solidaritet. Igår var det inge bra där så jag och Mikaela gick tillbaka till Oxid. Vi kännde oss lite för gamla för att vara där, vad gjorde de, det var länge sedan jag hade så roligt som jag hade igår. Det var två killar som stod och speglade sig på dansgolvet å spände sina muskler under hela kvällen. Jag dog av garv.... Patetiska människor!! Oxid har förövrigt den sötaste bartendern. Klockan fem somade jag sött i min säng. 

Idag har jag verkligen haft en bakis dag, sovit, kollat på film och pratat en massa i telefon. Jag tycker att du kan ta å ringa nu.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback