sjuk

Idag har jag varit hemma å varit sjuk. Har fruktansvärt ont i halsen :(. Har legat och läst och ätit glass hela dan.
Igår kväll efter jobbet var jag, mamma och Magnus i kista centrum för att leta klänning till mig inför bröllopet jag ska gå på i Augusti. Jag tror jag provade ett tjugotals klänningar men antinge var dom förstora eller för små. Jag brukar aldrig ha problem med att hitta kläder men bara för att jag måste ha en klänning så hittar jag inga. Tur är att jag är ute i god tid annars hade jag fått lite panik.

Kommentarer
Postat av: Jannike

hej gumman! hoppas du blir frisk snart! förlåt att jag inte svarade eller har ringt tillbaka, har så mycket problem med min mobil, batterierna tar slut hela tiden. men ska försöka ringa snart! saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback