väder

Är frisk nu å är åter tillbaka på jobbet. Det är min jobb helg längtar tills imorgon då jag har slutat då åker jag ut till Singa till familjen Ek. Moster morbror och kusiner. LÄNGTAR!!!! Blir kavr där tills onsdag morgon då jag börjar jobba igen.

VI människor är väldigt bra på att klaga på vädret, när det är sol ute klagar vi att det är för varmt, fuktigt, kvaft och att det skulle vara lite skönt med lite regn.
När det regnar klagar vi på att det är kallt, blöt, grått, och att man blir depad av allt regn. Vi är aldrig nöjda. Jag kan nog tycka nu att det har regnat lite för mycket den här sommaren men för mig gör det inget för jag kan ändå inte njuta av solen för jag jobbar jämt.
Jag tycker också att det är väldigt skönt att det regnar när jag jobbar, sen får solen titta fram när jag är ledig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback