Vaxholm

Ännu en dag med dåligt väder, jag mamma och pappa tog en tur till Vaxholm idag för att fika. Det var inte bara vi som hade tänkt att Vaxholm är ett trevligt ställe å fördriva lite tid en regnig dag. Vi strosade runt lite i affärer och nere vid hamnen innan det blev dags för fika. Jag åt nog den godaste morotskakan idag.  

Jag räknade ut idag att jag bara har åtta arbetsdagar kvar innan jag får lite ledigt ? LÄNGTAR. Jannike och Mia jag väntar på era svar om resan till solen, tänk er, sol, hav, strand, drinkar, god mat, fest och killar. Hallå kan inte bli bättre!!! Det är det vi behöver innan allvaret sätter igång igen. 

 Pappa och Mamma

 Jag och Pappa

   Vaxholms hamn



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor i vaxholm ;)Har suttit vid det dära bordet vid siltruten många gånger var ni på winbegs? Restutrangen mitt i mot.

2007-12-16 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback