jobb

Första dan på jobbet är nu avklarat, det har varit en väldigt intensiv dag med mycket information. Mitt huvud är inproppad med säkerhets information. Känner att det kommer bli en väldigt intressant och lärorik sommar. Imorgon fortsätter säkerhets utbildningen och på onsdag börjar jag gå med min handledare.

Tiden går väldigt fort fram har nästan varit hemma i stockholm redan i en vecka. I fredags hann jag träffa Karolina inne i stan. Det blev en hel dag. Vi böjade med en mjukglass i kungsträdgården, sen kom vi på att det skulle va väldigt gott med vin och jordgubbar. Vi gick och införskaffade vin och jordgubbar och la oss i en park och njöt av de. Det blev middag och ännu mer vin på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback