packning

ÅÅååååå jag är helt slut. Har packat hela dan. Jag förstår inte hur mycket man kan samla på sig under två terminer. Jag tycker verkligen syns om dom som ska åka med samma tåg som jag idag. Deras väskor kommer inte få plats!! Ingejerd ska hjälpa mig och bära ner väskorna till stationen, problemet är hur jag ska kunna byta tåg i Alvesta med 4 väskor? Mamma och pappa kommer och möter mig i Stockholm på tåg stationen som tur är! Det här är bara första vändan på onsdag åker jag ner igen till Växjö för jag har tenta på tordag! Förhoppningsvis har jag inte lika många väskor och bära på då!!

Imorgon tar lillebror studenten! Åren går så fort, det var inte så länge sen man själv sprang ut med mössan på snee!


Kommentarer
Postat av: Jannike

hoppas tågresan gick bra nu - trots all packning! och att du har det underbart där hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback