Disiplin?

Kan det vara så jäkla svårt och sätta sig ner och plugga? Snart har halva dan gått och inget har man fått gjort. Ligger lite efter... Det är så fint väder ute, man kan inte låta bli och sitta ute i solen istället. Det är lite mysigare och sitta ute i solen än och sitta inne framför datorn och plugga. Har jag kommit så långt att jag sitter framför datorn, nu är det bara kvar och öppna ett dokument och börja skriva, hum kan bli svårt... 
Snart är det dags och börja göra sig ordning också ska gå på en liten promenad med Johan. Haha jag tror det inte kommer  bli något plugg idag heller! Få hoppas på att jag har lite mer plugg disiplin ikväll och imorgon. Ring gärna så jag slipper plugga... hihi  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback