Foto...

Min granne är fotograf och här om dan frågade han mig om han fick ta lite bilder på mig. Självklart fick han det, det är alltid roligt. Han har fotat mig idag i hans studio, jag hoppas att det blev några bra bilder. Snart kommer Jannike vi har inte bestämt oss hur vi ska göra ikväll, om vi ska gå ut och ta ett glas vin, gå på fest eller gå ut på oleo. Vem vet vi kanske hinner med allt. Jag ska dock ta det väldigt lugnt med alkoholen ikväll känner fortfarande lite av sen igår och jag jobbar imorgon. Uuuu har jobbat varje lördag hela den här månaden. Fick besked om hur mycket jag ska få tillbaka på skatten idag 6400 kr är nästan lite rikJ.

Kommentarer
Postat av: ellinor

6400 WOW vad nice härligt bruden, nu kan du shoppa med gott samvete! ses i morn bitti. kram

2007-04-01 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback