Helg!

    Då har ännu en helg gått, har varit en väldigt bra helg om man bort ser från det som hände i fredags natt. Jag jobbade hela fredagen och lördagen på Din sko. Riktigt roligt och jobba nu när sko säsongen har kommit igång. Blir mycket spring och många trevliga kunder. I fredags var jag och Jannike ute på Oleo det var riktigt skoj. Vi var hemma hos mig först och drack vin och pratade en massa tjejsnack. Jag sprang på Johan på Oleo vilket var väldigt trevligt blev lite snack och dans med honomJ.

I lördags hade jag och Jannike tänkt gå ut på universitet men vi var allt för trötta sen fredagen. Istället gick vi på bio och såg Music and lyrics, det var en mys film som jag verkligen rekommenderar och se. Idag har jag och Jannike varit nere vid Växjösjön och suttit i solen och druckit kaffe. Det har varit en helt underbar vårdag, solen har skinit hela dan. Har varit iväg och tränat Salsa det blir roligare och roligare för var gång man går längtar redan till nästa söndagJ. Nu är det dags och förbereda sig lite inför morgondagen då vi har vårt sista seminarium i fältstudiekursen. Har längtat i 20 veckor på den dan?              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback