Karolina...

En väldigt glad Karolina ringde just och berättade att hennes killkompis Dawda från Gambia har fått sitt visum godkänt till Sverige. Det är inte enkelt och få det godkänt. Om allt går som det ska kommer han och hälsar på henne i en månad nu i vår. Det är en dröm som de har haft i flera år, äntligen har den gott i uppfyllelse. Jag kan ha den turen att jag får träffa honom när jag åker hem i påsk. Är otroligt nyfiken på honom, har hört väldigt mycket om honom. Det är alltid roligt och få träffa personer till sina kompisar som betyder väldigt mycket för dom. Karolina är en av de underbaraste människor jag känner och att veta att det betyder väldigt mycket för henne att han kommer gör mig jätteglad. Önskar verkligen att de sista som måste ordnas innan kommer gå bra. Hon har haft sina mottgångar under hösten hon är värd det här. Hon och jag har haft många roliga stunder ihop, först när vi pluggade och åkte till Filippinerna som volontärer. Det har blivit många latte och öl. Nu när jag har flyttat ner till Växjö träffas vi inte lika ofta istället blir det många timmars telefonsamtal med henne i veckorna. Hon förstår allt och dömer aldrig mig när jag gör mina tokigheterJ Puss på dig min vän  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback