Linköping

Nu var man hemma igen ifrån Linköping, har haft en väldigt trevlig helg med Ellinor och Jonas. Jag kom i fredags kväll då blev det god mat och lite mys framför tv:n. Det blev en väldigt tidig kväll för att vi skulle orka gå på IKEA på lördagen. Jonas blev väldigt glad på mig för att jag ville följa med Ellinor på IKEA för då slap han följa med. Det blev Klädshoppning och IKEA hela lördag dag. Jag tycker synd om alla barn som har föräldrar som tvingar med sig sina barn till IKEA på en lördag. Jag ska aldrig utsätta mina barn för det... Det var väldigt många arga pojkvänner där också, tycker inte de om och gå på IKEA med sina flickvänner?
När vi kom hem ifrån IKEA var det bara börja göra sig ordning inför utgången. Vi var ett helt tjejgäng som skulle ut men alla bangade en efter en till slut var det bara jag och Ellinor kvar. Men vad gjorde det för kul hade vi ändå på ett ställe som hette Platå. Vi skakade lite rumpa på dansgolvet och drack goda drinkar. Jag sprang på en killkompis som jag inte har träffat på länge på Platå, han var och hälsade på en kompis där med. Världen är allt liten ibland. Efter lite surr med honom blev det lite natta mat innan det var dags och gå hem och sova. 

Idag vaknade man med ett väldigt tungt huvud, jag skulle nog inte ha tagit den sista drinken, men men. Vi hann med en mysig frukost innan det var dags för mig och ta tåget hem till Växjö. Puss å hej... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback