Lycklig

Det är vår i luften, jag är glad och lycklig. Allting går så bra för mig just nu. Jag har sökt sommar jobb inom kriminalvården. Idag ringde de från Österåker anstalten och ville att jag skulle komma på en intervju.J När jag gick in och kolla på hemsidan för att se vad det är för slags anstalt är det en behandlingsinriktad anstalt. Det kan inte bli bättre.  Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med Patrik, vi var ute och gick runt Växjö sjön, gick hem till mig och lagade mat efteråt, eller JAG lagade mat medan han kollade på tv. Det är kul att vi har tagit upp kontakten igen.
Jag måste nog erkänna att jag har varit väldigt dålig på och plugga denna vecka. Jag kommer på en massa saker jag måste göra istället för att plugga. Blir arg på mig själv för att jag inte kan sätta mig ner och plugga. Nu skrev jag 15 min på ett arbete innan jag kom på att det var länge sen jag skrev i min blogg. Som att jag måste skriva i bloggen just nu. Jaja jag får väl fortsätta och plugga lite till nu.
Puss å hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback