!!!

Oj vad tiden går. I lördags jobbade jag det var riktigt mycket folk i butiken hela tiden. Satt ner 15 min på sju timmar. Mina fötter värkte när jag kom hem. Då var det bara och slänga i sig lite mat och börja göra sig ordning inför kvällen. Det blev förfest hos Anders och utgång på sivans. Som vanligt var förfesten bäst.



Igår pluggade jag och på kvällen blev det film och te med Kalle. Han är en riktigt trevlig kille:) Idag har jag skrivit klart hemtentan. Det känns riktigt skönt att vara klar med den en vecka innan inlämningen är. Börjar dock bli lite nervös nu inför tentan vi har imorgon. Jag har ännu inte börjat plugga,  jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Eftersom vi får en fallbeskrivning 45 min innan tentan och då ska en vara klient och dom andra behadlingsteam. Ska väl ta och titta igenom mina anteckningar innan jag går och lägger mig ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ok ! Japp jag är lite sugen på utgång imon :) Får höras imon om det ! AJpp tentan kändes väl så där , var kasst att vara hjälpbehandlare . Man sa ju typ ingenting så man kan ju undra hur de bedömer det hela . Lycka till du med på tentan ! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback