3 veckor kvar

Idag är det tre veckor kvar i skolan och tills jag flyttar hem igen. Just nu längtar jag bara att de här tre veckorna ska gå fort. Jag vill komma hem och börja jobba och alla tentor vi har kvar ska vara över. Vi har två tentor på tre veckor som jag måste göra. Känner mig ändå väldigt lugn inför dom, allting klarnade lite för mig idag när vi hade gruppträff med vår handledare.

Inatt har det varit en sömlös natt, har legat och tänkt på hur jag ska få hemma alla grejer jag har samlat på mig under året. Jag tycker synd om dom som ska åka med samma tåg hem som jag upp till Stockholm. Jag kommer ha ett antal väskor och bära. Måste försöka fixa bär hjälp både här i Växjö och hemma.

Jag undrar var värmen har tagit vägen, det är dags för den att komma tillbaka. Jag vill ha sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback