Brustet hjärta

För ett år sen gick jag på dit skit snack ännu en gång.
Jag gick på alla bortförklaringar du hade, varför du hade handlat som du gjorde.
Jag var dum nog att lyssna på dig, tro på dig ännu en gång.
Du fick det till och med att låta att allt var mitt fel. Att jag var den duma.
Jag förlät dig och trodde på att det skulle bil du och jag den här gången.
Du bad mig att se dig djupt in i ögonen medan du sa att jag var den ända för dig.
Du ljög för mig ännu en gång, jag gick på det.
Du gav mig en kyss och sa vi syns imorgon.
24 timmar senare var jag glömd för dig.
1 år senare är du glömd för mig.
Tack för att du lärde mig att man bara ska lita på sig själv när det gäller kärlek.



Kommentarer
Postat av: Jannike

ring mig!! jag är nyfiken!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback