fredag

Var det fredag igen, veckan har verkligen gått fort. Kan bero på att jag har haft en hel del och göra. Skola, plugg, träning, fest och vänner. Idag har jag klippt mig, blev inte en så stor förändring denna gång. Fyllde i min blonda slingor och tog bort det mörka jag färgade i underhåret sist jag var där och klippte topparna och den gång blev det en lugg. Hårfrisören sa till mig att det är så roligt och klippa mig för hon har alltid fria händer. Det är bara för att jag litar på henne och vet att jag inte skulle gå därifrån onöjd. 

Ikväll blir det fest med Jannike och hennes kompis från Finspång. Jag tror Johan ska med också och då lär det nog bli förfest hos honom. Ska gå ut och njut av det vackra vädret ett tag till innan det är dags och börja göra sig ordning inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback