Ibland går det galet, ibland lyckas man

Snart är det dags och korka upp vinaren:) Det har blivit lite mycket festande den senaste tiden, men men vad gör det? Jag är ju bara ung en gång! Ikväll blir det Sivans och imorgon är det grisfest. Jag längtar tills imorgon. Ska försöka ta det lite lugnt ikväll för att orka med morgon dagen.

Sov riktigt länge imorse kände att jag verkligen behövde det. Blev en runda runt Växjö sjön innan frukosten vilken var riktigt härligt. Kände att jag behövde rensa min tankar, hur gör man det inte bättre med bra musik på högsta volym i öronen och snabba steg runt sjön? Jag har kommit fram till en sak att jag ska sluta tänka och bara göra saker. Ibland går det galet och ibland lyckas man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback