måndag

Ännu en dag i skolan avklarad, idag hade vi samtals seminarium riktigt roligt men väldigt svårt. Just nu känns det som om att jag aldrig kommer kunna hålla ett samtal med en klient. Jag får hoppas på att det är något jag kommer lära mig. Vakande imorse med en fruktansvärd magont trodde jag skulle dö ett tag. Lite över en timme försenad kom jag upp ur sängen och åkte iväg till bibblan för att möta upp Ellinor och plugg lite innan seminariumet skulle vara. Blev inte så mycket plugg gjort för min del, jag snackade massa skit med Ellinor istället. 20 sidor hann jag läsa och det är bättre än ingenting alls. Ska snart dra iväg och träna lite step up måste passa på och träna idag och imorgon för resten av veckan blir det fest, om jag orkar. De sista gångerna har jag varit riktigt seg och har inte alls haft någon lust och festa. Jag hoppas på att jag är inne i en dålig period och att det inte är jag som börjar bli gammal. 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nejje, ingen dålig period! Nu är vi på festhumör! =)

Postat av: Anonym

japp, fest hela veckan lång:)

2007-05-08 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback