Årets första

jul känsla kom idag när jag var på väg till praktiken. Efter en sömnlös natt som berodde på att en viss herre ringde och väckte mig precis efter att jag hade somnat - tog ett bra tag innan jag kunde somna om. Vakande och todde att jag skulle dö av trötthet. Det var ju bara att gå upp plikten kallade, kom ner till tåget och insåg att två tåg var inställda och det tredje skulle jag aldrig få plats på. Visst är Stockholm härlig? Eftersom jag var arg och redan försenad med en timme tog jag en promenad förbi Nk och såg deras julskyltning. Jul känslan kom och jag kände myset och lugnet som är på julafton. Det lugnet som man väntar på dagarna innan jul då allt är så stressat. Julskyltningen var otrolig vacker och mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback