Helg

Äntligen helg igen,  helgen schema innebär att ikväll ska jag och Magnus ha förfest här hemma med våra vänner innan vi drar in till stan och gör den lite osäker :) Mikaela är hemma denna helg från gbg, det är alltid lika roligt när hon är hemma i stor stan. Vi träffades en snabbis idag när vi inhandlade lite god saker på systemet inför ikväll. Magnus kompis Mackan ringde presic och försökte övertala mig att jag och Mikaela ska gå ut på samma ställe som dom i kväll - vi får allt se, jag vet inte hur sugen jag är att hänga på något 18- års ställe ikväll.

Jag är även hund och kattvakt denna helg åt Mias djur, lilla Saga är för söt. Hon är en liten vit lurvig tuss.

image228
Jag och Magnus på hans student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback