Snö

Hoppet kom idag att vi skulle få lite snö i vår vackra huvudstad, hopper försvann lika fort. Snön hade precis hunnit lagt sig då regnet kom istället. Jag vill inte ha det här gråa vädret längre, med lite snö blir det lite ljusare. Det bästa utav allt är ju att man kan åka pulka och göra snö änglar:) Bara vi får snö till jul är jag nöjd!!!

                                                              

Jag är super nöjd min min nya design - tack Jannike! Ditt sms värmde inatt när jag fick det, jag saknar dig med. Idag har jag träffat Tessan jag tycker hon blir vackrare å vackrare med sin gravida mage. Vi handlade present till mamma och var ute och åt middag. Jag tycker jag var väldigt duktig idag - kunde hålla i mina pengar, köpte inga onödiga grejer. Det jag kom hem med var tre par strumpor - jätte roligt!!!

Hur ska jag klara mig utan Grey's anatomy? det är säsongs avslutning ikväll... Längtar redan till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback