sovande helg...

Oj, vad dålig jag är - det blir inte så mycket skrivande nu förtiden. Jag har haft ännu en mys helg. Fredags sov jag hade praktik kl sju i lördags morse. Jag är verkligen ingen morgon människa när kl ringde vid fem var jag mer död en levande. Hela dan gick jag och försökte ladda upp mitt party humör, det skulle bli öl och vin kväll med Luul och Karro,  vilket det inte blev för min del. Kom hem vid tre på eftermiddagen åt och somade i sängen min, sov som en gris fram till halv sju. Vaknade ringde karro blev över lycklig när hon sa att hon inte heller orkade gå ut. Gick ner en trappa och la mig i soffan, där låg jag tills det var dags att gå upp en trappa till min säng. 

Idag har jag varit lite mer aktiv, tränade på dan, fika och kort spel hos farmor och middag med Tessan och Berthram. Har äntligen kommit för mig att rensa bland alla mina papper också. Jag fattar inte hur man lyckas samla på sig så mycket papper. Jag är en person också som ska spara på allt - det kan vara något viktigt som kommer behövas i framtiden. Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback