Stockholm

Hann knappt blinka innan min 5 veckor i Växjö var över - det är lite blandande känslor över att vara hemma igen. Skönt att få slippa bo i en resväska, bo trångt, få vara ensam och äta mammas mat. Kommer sakna alla vänner speciellt dig Fia, kommer bli gråhårig över att bo hemma igen och tokig för att mamma och pappa kommer lägga sig mitt liv.

!7 veckor kommer gå snabbt - det sista jag gjorde igår innan jag åket hem var att skriva kontrakt på en lägenhet, nu har jag någonstan att bo när jag kommer tillbaka:)

Idag har jag nästan skrivit klart tentan, skickade iväg den till Mia och hon skulle se över alla stavfel - efter det är jag klar.
Har varit duktig och köpt träningskort idag, har till och med hunnit tränat ett pass, det kommer nog kännas i kroppen imorgon.
Mamma ska börja träna vattenjumpa och eftersom hon vill ha sällskap och jag är en fattig student skulle hon köpa ett vattenjumpa kort till mig med:) Mitt nu liv börjar idag!!!!

Dags för duchen och en lermask.... Tjohoo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback