Trevlig helg

Tiden rinner iväg och snart har ännu en helg försvunnit! Middagen hemma hos Lotta kunde inte bli något annat än hur skoj som helst. Hade nästan glömt hur mycket Lotta och Camilla betyder för mig. Vin, en massa tjejsnack, och skaka rumpa på dans golvet slutade med att vi alla åkte hem till Lotta och hade pjamas pary kl fyra på morgonen tills vi somande sött.

Igår var det sko köp till Lotta på bakfyllan och lunch på Pizza hut - det var nog hundra år sen vi tre hade en  kväll och en hel dag tillsammans. 
Trött och sliten som jag var blev det en myskväll med Karro - taco, film och en massa tända ljus. Idag har min myskväll fortsatt med en mysdag. Vakande vid tolv, frukost framför en film. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag hoppas på att Magnus kommer hem snart från jobbet så jag kan ta bilen och åka iväg och träna. 
Tjoho 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback