...

"Hur ska jag kunna gråta när jag aldrig sett dina tårar"

Kommentarer
Postat av: ellinor

får mig att tänka på tentan... hoppas helgen har varit bra!! o att allt känns bättre. puss o kram

2007-09-30 @ 21:39:58
Postat av: Anonym

tentan ger mig ångest!! Allt känns mycket bättre nu, man har sina dagar då allt inte är på top!!! Hoppas din helg också har varit bra! Puss

2007-10-01 @ 10:57:20
Postat av: Marija

heej där :)! åh tack så mycket, och detsamma! har sett att du också har skrivit några förut! i helgen tror jag att mange kommer till mig. sen får vi se :). hur känns det att vara hemma igen? puss

Postat av: Maddis

Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att bo hemma igen? men men snart är jag tillbaka i växjö:) Jag har för övrigt fått lägenhet i Växjö nu:) Puss

2007-10-03 @ 16:46:46
URL: http://maddis84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback