Helg

Kom hem ifrån landet för några timmar sedan, vi har haft en kanon trevlig helg med släkten! Roligt att få träffa kusiner med deras män och kusinbarn. Det blir inte så ofta att vi ses nu när vi är utsprida runt om i Sverige. Vi åt goda hjälmarkräfter på kräftskivan, jag fick i mig tre st innan jag blev allergis. Nästa år ska jag hålla mig bort ifrån dom. Inte visste jag att släkten var så bra på allsång, Markus tog fram gitarr efter några snaps då blev det en härlig allsång ute framför öppnaspisen. Innan på dan var jag barnens lektant gjorde svärd till dom alla, var ute i skogen och letade stenar med Hilda.
(bilder kom upp senare)

Imorgon åker jag ner till Växjö skolan börjar på tisdag. Jag börjar bli lite stressad eftersom jag har ännu inte börjat packa och klockan är redan sju. Jaja jag får vara uppe inatt och fixa. Jag ska nu bli sambo med Katta i Växjö. Vi ska på i hennes lilla lägenhet under mina fem veckor i Växjö. Det kommer gå så bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback