Sällskapsresan

Igår var jag, Katta och Jannike på sittning, temat för kvällen var sällskapsresan - vi var hur snygga som helst i våra Sun trips tröjor:) Kvällen bjöd på spex, alkohol i alldeles för stora mängder, mat och en massa skratt. Kvällen blev ändå inte så jag hade tänkt mig att den skulle bli. Jag hade tänkt en sista kväll på Sivans innan det är dags för mig att åka hem till Stockholm - så blev det inte. Kvällen slutade med att vi satt i ett partytält och lyssande på live musik och drack röd vin och drinkar. Vad gör det att det inte blev Sivans, känns vid det här laget att man kan Sivans utan och innan. Sista helgen i Växjö på några månader är snart avklarad!!! 

Bilder kommer snart!!!







  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback