Sjuk!

Jag trodde att jag skulle klara mig undan att inte bli sjuk, sådan tur hade jag inte. Skulle ha varit väldigt konstigt om jag gjorde det. Just nu har jag hals ont, nästan är täppt och trött i kroppen. Ni får inte tro att jag får ligga i min säng och sova och äta godis. Nix, jag måste vara på bibblan och plugga.
Jannike försöker övertala mig om att gå ut ikväll, vet inte om jag ska lyssna på min kropp som säger nej, eller hon som säger att alkohol dödar bacillerna. Jag tror jag kommer lyssna på min kropp!

Till helgen åker jag till gbg ska hälsa på Mikaela. Jag byter från att dela 27 kvm till att dela 20 kvm! Våra hälsa på helger kan bara bli roliga och mysiga. Vin, mat, tjejsnack och fest:) Tjoho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback