Summering av helgen



                                     

Hösten hade även hunnit kommit till Göteborg, det är ett under att jag inte har blåst bort i helgen. I fredagas blev det Thimat och röd vin hemma hos Mikaela - trångt och härligt på hennes 20 kvm. När humöret var på top åkte vi in till stan till ett salsa ställe där vi drack alla möjliga olika mojito drinkar - och rörde på höfterna :)

Jag sa att jag skulle dricka bort min förkylning - vilket inte gick. Vaknade i lördags av att jag hade ont i kroppen och kunde inte andas genom näsan. Efter kaffe och några alvedon var det shopping på schemat. Jag hittade två svarta tunikor, jag borde lämna tillbaka en av dom eller se om det finns i någon annan färg.
Efter mycket om och men bestämde vi oss att vi skulle skippa ännu en ute kväll och iställe gå på bio. Vi såg svarta nejlikan - grymt bra film, se den om ni vill se en del av svensk historia som man inte har en aning om.

Söndagen spenderade jag på ett tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback