tjoho

En vecka kvar tills jag åker hem - jag är trött på att bo i en resväska, sova i en bäddsoffa och att aldrig få vara ensam. Annars är livet här nere kanon bra det har blivit mycket fest i helgen. I fredags blev det stallarnas och i lördags festade vi med David och Robin på cafe de luxe. Robin och David bode på hotell den natten eftersom både jag och Jannike är bostadslösa - på fyllan fick jag och Jannike för oss att vi skulle sova där med och äta hotelfrukost på morgonen - vi kom aldrig upp i tid vakande 30 minuter innan det var dags och checka ut :(

Idag har solen lyst upp min vardag - imorgon blir det vinkväll med tjejerna och förhoppningsvis utgång på stallarnas.

Negativa just nu är att min förkylning kom tillbaka inatt, det kan inte bero på för lite sömn och för mycket vin!
Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback