blondin blondin...

Idag har jag tagit bort mitt mörka hår och blivit en blondin igen! Känns skönt att bli ljus igen till våren men till hösten kommer jag åter bli brunett. Jannike var snäll och hjälpa mig med slingorna, hon och Anders hade väldigt roligt ut hur jag såg ut i hättan, och självklart var dom tvungna och dokumentera det också! Som tack för hjälpen bjöd jag Jannike och Anders på middag. Anders gjorde väl inte så mycket med mitt hår men han var ett trevligt sällskap förövrigt åkte han på disken...

Camilla ringde idag och berättade att hon och Lotta kommer ner till Växjö till min födelsedag - LÄNGTAR! Det är verkligen på tiden att dom kommer ner.

Idag var bebisen beräknad att komma men än så lyser den med sin frånvaro, vem vet han/hon kanske föds i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback