bollar i luften

Har inte haft tid att skriva i helgen jag har haft många bollar i luften. Jag hade tänkt att det skulle bli en lugn helg som inte skulle innehålla alkohol, så blev det inte... Fredagens kväll började med after school och plump med killarna i klassen och sen vidare till anders på förfest. Jag var duktig fram till kvart i tio då jag blev sugen på att följa med ut. Något som är positivt med campus är att alla bor nära varandra. Kvart i tio sprang jag hem och bytte kläder och bättrade på sminket. Sen gick vi till Stallarna, dansade och drack drinkar, kvällen slutade med att jag och Rickard åt nattamat och hade kärleks snack hemma hos mig. Det är alltid lika roligt att höra killars kärleks bekymmer. 

I lördags var det bara för mig att gå upp tidigt, jobb på din sko hela helgen. Det är riktigt segt att jobba varje helg, men jag får tänka på pengarna jag får. 

Idag har jag äntligen skrivit klart sista kort texten till sista seminariumet som är imorgon. Nu gäller det bara att hitta motivation till att börja skriva på essän. För tillfället finns ingen motivation!!

En dag kvar sen ska bebisen ha kommit, jag tror nog att Tessan kommer gå över tiden. Jag längtar och väntar...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback